טופס הגשת תלונות בהסעות - לחצו כאן

מענה לפניות הורים בהסעות

לפניכם כל דרכי הקשר עם מדור הסעות במחלקת החינוך של באר יעקב

טופס הגשת תלונה בהסעות בטופס ניתן להגיש תלונה מפורטת על בעיות בהסעות– להלן הקישור

https://lp.vp4.me/nt6b

הקישור להגשת תלונות בהסעות נמצא גם באתר המועצה בכתובת:

http://www.b-y.org.il/?CategoryID=341

לפונים יש אפשרות ליצור קשר ולשלוח הודעות ישירות לרכזת הסעות ומזכירת הסעות בדרכים הבאות:
מענה לטלפון הישיר ניתן במחלקת הסעות בשעות המענה הטלפוני ימים ב' ו ד' 08:30-13:00:
מזכירת רכזת הסעות גל קשקש ישיר בשעות מענה טלפוני- 08-9785326 

להודעות ואצאפ בכל זמן  050-2002114

 רכזת הסעות קלרה יגל מליק - ישיר בשעות מענה טלפוני  08-9785451

להודעות וצאפ בכל זמן  050-5702250

מייל

קלרה יגל מליק רכזת הסעות מייל   klara@b-y.org.il

גל קשקש מייל - gal@b-y.org.il

יש להקפיד להתקשר בשעות המענה הטלפוני, או לשלוח הודעות וצאפ לנייד או במייל או לקישור התלונות.