הסעות- מידע ופניות הציבור
טופס הגשת תלונות בהסעות - לחצו כאן
מענה לפניות הורים בהסעות
לפניכם כל דרכי הקשר עם מדור הסעות במחלקת החינוך של באר יעקב
טופס הגשת תלונה בהסעות בטופס ניתן להגיש תלונה מפורטת על בעיות בהסעות– להלן הקישור
הקישור להגשת תלונות בהסעות נמצא גם באתר המועצה בכתובת:
http://www.b-y.org.il/?CategoryID=341
לפונים יש אפשרות ליצור קשר ולשלוח הודעות ישירות לרכזת הסעות ומזכירת הסעות בדרכים הבאות:
מענה לטלפון הישיר ניתן במחלקת הסעות בשעות המענה הטלפוני ימים ב' ו ד' 08:30-13:00:
מזכירת רכזת הסעות גל קשקש ישיר בשעות מענה טלפוני- 08-9785326
להודעות ואצאפ בכל זמן 050-2002114
רכזת הסעות קלרה יגל מליק - ישיר בשעות מענה טלפוני 08-9785451
להודעות וצאפ בכל זמן 050-5702250
מייל
קלרה יגל מליק רכזת הסעות מייל klara@b-y.org.il
גל קשקש מייל - gal@b-y.org.il
יש להקפיד להתקשר בשעות המענה הטלפוני, או לשלוח הודעות וצאפ לנייד או במייל או לקישור התלונות.